Pengikut

Selasa, 23 September 2014

UPSR lagi....?????

Assalamualaikum...
Salam sejahtera...



hm...berita yang sangat mengejutkan...soalan UPSR bocor lagi..kali ni untuk matapelajaran Matematik dan Bahasa Tamil... Sabar la wahai anak-anak...inilah dunia realiti...dugaan datang dan pergi...

Bukan murid-murid je yang terkesan...ibu bapa, guru, pengawas peperiksaan, penanda kertas....dan sesiapa yang berkaitan secara langsung atau tidak turut kena tempias...siapa la yang punya angkara ni kan...semoga kejadian sebegini tidak berulang lagi...

29 September ni untuk ulangan bagi mata pelajaran Bahasa Inggeris dan Sains. Manakala pada 9 Oktober, ulangan bagi mata pelajaran Matematik dan Bahasa Tamil..

Kalau anakMommy jadi cikgu UPSR....giler stress..ingat kerja tahun ni dah boleh setel...tapi....sebaliknya yang berlaku....bersabarlah cikgu-cikgu.....

hm......matapelajaran Bahasa Melayu dan Bahasa Cina tak bocor ke?

1 ulasan:

  1. 30 september 2014 lah paper bi n sains dear..
    Baru je berlangsung siang tadi....
    Tulah geram gak tengok eh..kesian kan

    BalasPadam

terima kasih =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...