Pengikut

Sabtu, 6 September 2014

Nak Pasang Wallpaper...

Assalamualaikum...
Salam sejahtera...

Ada rakan-rakan blogger yang pasang wallpaper di rumah? Anakmommy ada survey jugak wallpaper. Boleh tahan mahal jugak kan. Area Manjung ni..harga dalam lingkungan RM650-RM750 segulung sekali dengan kos upah. Kalau dah beli wallpaper, upah pasang RM150-RM200 segulung. Ni harga untuk Korea Wallpaper la. Kalau wallpaper yang kecik sikit...taktau la harganya. Hm...so tertangguh la niat nak pasang wallpaper. Nak kena simpan duit dulu...

Tapi....ada jugak wallpaper yang murah. Yang menjadi buah mulut sekarang wallpaper KAISON. AnakMommy ada gak tengok-tengok di KAISON AEON Seri Manjung. Ada 2 jenis.. yang murah RM19.90 wallpaper siap dengan sticker.. yang mahal sikit RM55.90..corak timbul-timbul..

AnakMommy ada beli 2gulung yang murah. Senang dah ada sticker. Wallpaper nak try tampal kat dalam bilik. Tapi dah 2minggu tak bertampal lagi.. En.Baba cakap nak kena beli berus gosok wallpaper la...nak kena ada pisau khas la..ape mende ntah lagi...macam-macam hal la pulak. Ye ke? Ada sesiapa yang pernah pasang sendiri wallpaper di rumah?

2 ulasan:

  1. cer tgk kat Baiti Jannati wallpaper deco dlm FB..murah2 gak kat situ..sy dah 2x beli ngan dia..

    btw salam perkenalan dari saya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam kenal lovelywa.. =)
      boleh la try usha FB tu nanti...tq for sharing... =)

      Padam

terima kasih =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...