Pengikut

Isnin, 17 Mac 2014

Baru kahwin 2 bulan tapi....

Assalamualaikum...
Salam sejahtera....

Isnin
17/03/2014
0735

Rutin biasa..on the way hantar myDini dan ke tempat kerja...sejalan je...sambil memandu, layan la hot.fm..frekuensi 90.5 kat Seri Manjung ni...
Topik apa ntah..anakMommy tak ingat la..tapi ada satu pemanggil ni..nama "IMAN"..dia kata sejak 2-3 hari ni suami dia pujuk..mintak izin nak kawen satu lagi..gulp.pergh.....perkara yang tak diingini semua wanita bergelar isteri....betol tak...ish macam mana boleh jadi macam ni?bila si Farah, AG dengan Fizi tanya dah kawen berapa tahun...tau IMAN ni jawab ape..

"baru 2 bulan"

oh my...terkedu sekejap anakMommy...speechless....oh my..oh my..DJ bertiga tu pun taktau nak respon apa..

IMAN ni kata suaminya memang dah berniat nak poligami...

ada siapa tahu kesudahan cerita ni?dapat tak diorang ni telefon suami IMAN yang bernama ADNAN tu?anakMommy tak sempat dengar sampai habis...dah sampai tempat kerja....

sabar la IMAN...

3 ulasan:

  1. Balasan
    1. penuhkan kuota..tanggungjawab letak belakang..payah la macam tu ciknor

      Padam
  2. saya pun dengar perempuan tu call. tapi tak tau kesudahan cerita. memang sangat sedih jadi isteri kalau suami memang berniat untuk poligami..

    BalasPadam

terima kasih =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...