Pengikut

Selasa, 18 Oktober 2016

Tahukah anda.... Road Tax kenderaan....

Assalamualaikum....
Salam Sejahtera...


road tax ataupun cukai jalan yang dipamerkan pada bahagian hadapan cermin kenderaan. Anda tahu?

Bagaimanakah cara anda menampal pada cermin tersebut?

a) koyak dan terus tampal pada cermin
b) koyak, tampal pada plastik jernih(atau plastik yang mmg tersedia jual untuk roadtax)
c) bawa roadtax tersebut pergi ke kedai tinted?

Selalunya anakMommy akan buat cara b.
Kalau buat cara a, susah untuk ditanggalkan bila nak tampal roadtax baru.

Cara c anakMommy baru tau. Kita boleh bawa je roadtax tu ke kedai tinted. cakap kat dia nak tinted roadtax. kemudian, dia akan 'tinted'kan roadtax tu. Dan kita hanya perlu tampal roadtax pada cermin. Ya!....amat mudah dan paling penting, tak perlu keluar sesen pun. Free aje.. Korang taknak? Kalau taktau, sekarang dah tau..selamat mencuba.. hihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...