Pengikut

Sabtu, 15 Jun 2013

swEEthomE #rumahku

Assalamualaikum....
Salam sejahtera....

Kredit: desainrumahasri.com
Bestnya kalau dapat sebuah rumah banglo macam dalam gambar kat atas tu...best sangat...ada laman untuk bersantai...tanam pokok bunga..hm...bahagianya rasa... =D rumah yang anakMommy tinggal sekarang ni rumah teres setingkat....menyewa je pun.sekarang ni dalam proses nak ada rumah la....sedang dalam pembinaan...bukan rumah banglo macam dalam gambar tu...mampu beli rumah teres je.....tu pun dah hampir nak lemas nak bayar..hehe tak bayar lagi pun sebenarnya....18bulan lepas sign S&P baru mula bayar..kenapa 18bulan baru kena bayar?hm baca entry ni swEEthomE #pinjaman perumahan

anakMommy teringin la nak tinggal dalam banglo....tapi mahal giler nak mampos...RM37++++ kalau nak jugak..balik kampung je la...rumah tinggalan mak abah...

anakMommy beli rumah teres dua tingkat je kat Manjung ni..itu pun harga cecah suku juta...huhu mahal tau rumah kat Manjung ni...hm...memang kat Manjung je ke yang mahal atau memang hartanah sekarang ni harga camtu?

ta daa....ni lah rupa tak siap tu...
Lepas ni akan bermula projek rumah...mendeko dan sebagainya....

1 ulasan:

terima kasih =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...