Pengikut

Jumaat, 6 Mei 2016

Kenapa kita suka gosip hal artis?

Banyak hal yang boleh di'borakkan'. Tapi topik yang paling win adalah hal artis.

"Eh artis tu kan bercinta dengan si A"
"Artis dah clash...sekarang ni dia dah couple dgn C pulak"
"La..bila diorang kawen..tup tup dah bercerai"
"Alhamdulillah...dah pakai tudung. Tak seksi macam dulu lagi"

Macam-macam kan..anakMommy pun mengikuti juga perkembangan artis ni. Saja-saja nak tau padahaltakpayahtaupuntakpe selalunya anakMommy tengok di beautifulnara. Ohbulan pun ada juga.

Pada pendapat anakmommy, Antara sebab kenapa suka gosip hal artis
1. Semua orang kenal dia..mestilah kan..kalau kita cakap pasal jiran selang 3rumah dari kita.. Kawan kita taktau pun.
2. Kaki penyibuk. Dah sah-sah kepochi..kenapa dengan dia..apa dia dah buat...dia dengan siapa sekarang.
3. Sensasi. Tambah-tambah cerita terkini artis bergaduh..artis baru dapat baby..kawen meletup-letup kebaboom..

Korang rasa, boleh terima tak alasan anakMommy tu..??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...