Pengikut

Khamis, 27 November 2014

Alahai astro....

Assalamualaikum...
Salam sejahtera...

anakMommy dah terima notis..kenaikan harga astro sebanyak RM5... omaigod... untuk rakyat marhaen macam anakMommy dan keluarga... banyak tu RM5. boleh dapat 2liter++ minyak RON95.. dah tau astro kejam..tapi kenapa masih setia dengan astro??? Nak buat macam mana, En. Baba layan channel Sport.. terpaksa melanggan jugak kekejaman Astro ni.. bila la nak ada Unifi kat Seri Manjung ni....kalau dah ada pun..bila la nak pasang tiang telefon belakang rumah ni...tak ada tiang telefon..tak berguna jugak...
ye ke??hm...



p/s: Sebelum ni layan skybox..pastu cline tu wat hal..internet rumah pun hal..hukhuk

2 ulasan:

  1. kena redha je sebab kat umah kalu x psang astro x dpt siaran tv langsung... huhu

    BalasPadam
  2. hm...nak buat macam mana kan...

    BalasPadam

terima kasih =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...