Pengikut

Selasa, 1 April 2014

Welcome April!!!

Assalamualaikum...
Salam sejahtera...

WELCOME APRIL!!
SELAMAT DATANG


Sekarang ni dah bulan keempat tahun 2014..ada lagi 8 bulan sebelum tahun 2014 ni berakhir..marilah kita bersama-sama muhasabah diri..
apa yang aku dah buat?
apa yang aku dah capai?
apa yang aku telah kongsikan?
apa yang aku amalkan?
apa....etc??

Menjawab sendiri soalan-soalan tu..tak ada apa pun yang anakMommy telah buat.semua perkara mengikut rutin sejak dari awal tahun. Tiada anjakan..hm niat ada tapi tak terlaksana pun..semoga ada kesempatan untuk anakMommy lakukan segala yang dah direncanakan tu...Amin...

di bawah ni anakMommy kongsikan rahsia kelahiran bulan April yang anakMommy petik dari http://cahayapurnama.com/rahsia-bulan-kelahiran-hasil-kajian-dato-fadhilah-kamsah/. Kalau nak tau selain dari April, boleh la klik cahayapurnama.com

April

# sgt aktif dan dinamik
# cepat bertindak buat keputusan tetapi cepat menyesal
# sgt menarik dan pandai manjakan diri
# punya daya mental yg sangat kuat
# suka diberi perhatian
# sgt diplomatik (pandai memujuk ).berkawan dan pandai menyelesaikan masalah org
# sgt berani dan tiada perasaan takut
# suka adventure, pengasih, penyayang, sopan santun dan pemurah
# emosi cepat terusik
# try control the emotion
# kecenderungan bersifat dendam
# agresif, kelam kabut utk membuat keputusan
# kuat daya ingatan
# gerak hati yg sangat kuat
# pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan org lain
# berpenyakit disekitar kepala dan dada
# sgt cemburu dan terlalu cemburu

2 ulasan:

  1. dah tgh april dah now sis.. cepat masa berlalukan :)

    BalasPadam
  2. sekarang udah juli aku telat yaa..

    BalasPadam

terima kasih =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...