Pengikut

Ahad, 21 Julai 2013

Selamat Berpuasa

Assalamualaikum...
Salam Sejahtera...

Selamat berpuasa untuk semua....anakMommy sangat sibuk sepanjang bulan puasa ni...tak sempat nak buat entry tentang puasa..sahur...etc hehe belum terlambat lagi kan...

Sepanjang bulan poser ni...waktu sekolah dipendekkan.selalu balik pukul 5..tapi dah bulan puasa ni...balik pukul 2.40 pm..setiap waktu mengajar kena potong 5minit.dari sejam jadi 55minit je..walaupun potong 5minit je,anakMommy rasa macam tak cukup masa...nak BW pun tak sempat..bila macam ada masa sikit nak melawat kawan-kawan..no internet access pulak...sabo je la...

sekarang ni dah masuk fasa kedua bulan Ramadan dah pun...cepat masa berlalu...
marilah sama-sama tingkatkan ibadah kita dalam bulan yang mulia ini...pahalanya berlipat kali ganda..mudah-mudahan insyaAllah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...