Pengikut

Jumaat, 1 April 2016

Kisah Pelajar

Assalamualaikum..
Salam sejahtera...

sejak tahun 1997 hingga 2002 anakMommy belajar di sekolah.. kemudian dari tahun 2008 hingga sekarang..anakMommy masih disekolah....dulu belajar..searang mengajar...

rasanya masa zaman anakMommy belajar dulu.......tak ada lah berani nak bergurau senda dengan cikgu-cikgu macam kawan-kawan...  pelajar sekarang ni... hm... terlebih berani agaknya..

"hai cikgu"
"cantik la cikgu hari ni"
"semalam cikgu nampak comel, harini cikgu nampak cantik la"
ayat-ayat yang biasa anakMommy dengar. Mostly pelajar lelaki yang tegur macam tu..

yang terbaru dan terkini
" cikgu, saya tau semua jalan ke Lumut (sekolah anakMommy di Seri Manjung)...tapi saya taktau jalan ke hati cikgu"
macam-macam kan...

belum termasuk pelajar yang tidur dalam kelas... buat bising.. menyanyi.... tapi alhamdulillah, setakat anakMommy mengajar ni..tak ada yang jahat gangster semua tu.. bagi anakMommy, diorang ni nakal budak tak matang.. masih hormat guru. insyaAllah, harap semua pelajar anakMommy ni di beri keberkatan dunia dan akhirat...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

terima kasih =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...