Pengikut

Selasa, 26 Januari 2016

Genting Highland 2016

Assalamualaikum...
Salam sejahtera...

Tada....kitorang berada di Genting.... Cerita hari Ahad..kita throwback..kiki plan mengejut....hari Sabtu yang panas di Manjung... Anakmommy ajak en.baba gi Cameron..nak sejukkan badan sambil petik strawberi...tapi en.Baba tak setuju...dia kata Cameron tak sejuk pun..tak best..dia cadangkan pergi Genting...naik kereta kabel...lepas tu terus balik Temerloh...jumpa mak dia merangkap mak mertua anakMommy..hikhik
Sebab tu la kitorang tersampai ke sini..

Dari Manjung pukul 9 pagi...sampai kat stesen kereta kabel pukul 1.30 tengahari..macam takde orang je..naik je ke level 4, haaaaaaaa amik kau..panjang barisannya...berliku-liku.setelah 20minit menunggu,sampai juga giliran kami...yeay!!!! Kali pertama anakMommy naik dengan anak-anak..sebelum ni masa bercinta je. Harga tiket sekarang ni RM12.80 dua hala.sama je harga kanak-kanak dengan dewasa. Kanak-kanak bawah 90cm je yg percuma....

Perjalanan dari Stesen bawah hingga ke atas tu mengambil masa 20minit...anak-anak ok..takde la jakun nangis-nangis.relax je.. Cuaca agak berangin..terasa berbuai-buai dalam cable car.hihi 

Suhu di puncak Genting 18 degree C.sejuk..nyaman...dingin...best!!! Kitorang takde pergi indoor pun..jalan-jalan je...tengok outdoor yang masih dalam pembinaan. Agaknya bila la taman tema luar 20th century fox ni nak buka..progress macam baru 30%.hikhik macam la pandai sangat bab civil ni...

Pukul 5 kitorang dah turun...bye..bye Genting... See you again next 4years...

1 ulasan:

  1. Salam,

    My name is Norain from ZALORA Malaysia. I would like to offer you to do a collaboration with us. Feel free to drop me an email at norain@my.zalora.com

    Thanks :)

    BalasPadam

terima kasih =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...